maanantai 6. huhtikuuta 2009

Voi Herra Isä sentään!

Nyt on kaikki mennyt. Peruskalliomainen kristillinen äänenkannattaja Kotimaa-lehti on myynyt välistään tilan maallisesti kaupallisille tiedotteille...

Eikä mille tahansa mainoksille. Sieltähän löytyy nuoria naisia alusvaatteissa tai uikkareissa. "Pahin" on vaalea kaunotar syntisen vaaleanpunaisissa, osin jopa läpinäkyvissä pitsihepenissä !!!

Poliisi! Palokunta! Arkkipiispa! Paavi! Mr. Obama! Joku!

Auttakaa!

Kyllä tästä saavat vanhoilliset piirit varmasti palkokasvin pyöreitä osia nenään ennennäkemättömällä voimalla.

Mutta Kotimaa-yhtiökin on pärjäämään pyrkivä yritys joka haluaa saada kulunsa maksetuksi. Minä nyt olen tunnetusti syntinen ja minun silmäni vain lepäsivät kummuilla ja kukkuloilla. Luulen sitäpaitsi että useimmat kristityt ja uskovat naiset käyttävät alusvaatteita. Eivätkä ne aina ole mummomallia tai -väriä.

Lisää tällaista!

2 kommenttia:

Katsu kirjoitti...

hehe..just hynä..mä ainakin käytän kivoja stringejä ja liivejä,ei se usko ole mun vaatemakua vienyt.jonkun mielestä mummoslogit ovat yhtä viettelevät ja tarkoitushan ei ole vietellä,vaan olla nainen omalla maulla.jeesuksenkin viitan alta varmasti vilahti pippeli joskus,ei kai pyhä henki pissannut hänen puolestaan ;)? tervettä jätkeä kiitos..ei kaavoihin kangistuminen ole jumalan tajto,tai sitten jeesuksen olisi pitänyt siunata fariseksia..mutta sen sijaan,pöydät lensi ja huorat sai istua samassa pöydässä.ei olla kenenkään tuomareita,siihen pystyy vain herra ja hänkin on saninut:"Minä en koskaan syytä".vapautta ihmisille tallustaa täällä..ei ole helppoa muutenkaan. halit ja pusut .terkuin muusikko

Katsu kirjoitti...

sori kirjoitus virheet,osa minusta on näköjään jäänyt nasaretiin,tässä kun kiireessä kirjotan ;)